poniedziałek, 4 stycznia 2010

Jesienne zakupy . . .

Kiedyś tam przypadkiem będąc w mieście  zaszłam do pasmanterii tylko po igły do maszyny  i tasiemki . . . a wyszłam  z tym oto wielkim woreczkiem  i zestawem ściereczek. 
 Hmmm  . . . no po co mi kolejne ściereczki- gdy cała szafka pełna. Miałam wizję  co z nich powstanie, którą powoli wdrażam w życie ;)  Narazie mierzę i kroję . 
A woreczek- no przecież teoretycznie  sama sobie mogę uszyć - jednak haft mnie urzekł i wiedziałam, że musi być mój.

Czyż nie jest piękny ?

A ściereczki   naturalne, lniane - takie jakie lubię najbardziej. Szkoda że całkiem nie takie tanie, ale . . . jak się "baba" uprze to co zrobić.
 


A w świateczny wieczór złapałam karton, len i koronki, trochę tasiemki i wielki zszywać i oto co powstało. Pojemnik na różnośći. Jest duży i wciąż nie ma zastosowania. Ot taki efekt nagłego przypływu weny twórczej . . . 



 

 

 


Pozdrawiam Was serdecznie , życząc tym samym miłego poniedziałku :)


Dorota

17 komentarzy:

  1. Woreczek śliczny,a pudełko jeszcze piękniejsze...gdybym takie miała to byłyby w nim wszystkie moje koronki i tasiemki.Widzę,że spać nie możesz;)ja jestem w pracy i cieszę się,że na nocnej zmianie mam możliwość oglądania takich ślicznych rzeczy;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja tez bym się nie powstrzymała z takimi zakupami!!
    :)Pewne rzeczy są silniejsze od człowieka :)
    A pudełeczko cudeńko :) - mogę się uśmiechnąć o jakiś tutorial jak takie wykonać

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pojemnik: prosty a zarazem dekoracyjny.
    Ściereczki takie jak kupiłas sama uwielbiam pasjami, więc nie dziwię się, że się skusiłaś.
    Co do cen lnu natomiast, zauważam, ze są coraz wyższe. Myślę, że ta tendencja będzie się utrzymywać, bo europejskie uprawy lnu raczej się kurczą, wobec zalewu taniej azjatyckiej bawełny. A że len jest megatrwały, myślę, że warto w niego inwestować.
    ...no w każdym razie sama tak się przed sobą usprawiedliwiam, robiąc kolejne lniarskie zakupy:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłabym to samo-uparłabym się ,jak prawdziwa baba ;-) Ściereczki i pudełko koronkowe- zachwycające !!! Pozdrawiam i zazdroszczę niesamowicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mili -świetnie to wymyśliłaś !
    Pudełko bardzo przydatne np.do przechowywania bielizny w szafie.
    Pozwolisz ,że się zainspiruję ;)
    Woreczek też cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko super ! A ściereczki, cóż...namiętnie kocham te lniane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczek śliczny,też bardzo podoba mi się hafcik.Zawsze coś fajnego dojrzysz!
    A dla pojemniczka na pewno znajdziesz ciekawe zastosowanie.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten haft będzie mi idealnie pasował na szafkę :). Bardzo Cię please o fotkę na wprost tak abym mogła sobie wydrukować szablon ... będę dozgonnie wdzięczna.

    Jak widzę post po północy czy Ty czasem nie miałaś chodzić wcześniej spać???

    Ściereczki ładne też takie lubię najzwyklejsze w paski i kratkę :).
    Pudełeczko jak wymarzony domek dla nich ;)) a worek ... no cóż pozostawię bez komentarza co by mnie z zazdrości nie skręciło

    pozdrawiam czekając na @

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko,woreczek już podziwiałam,ale jeszcze raz napiszę,że jest piękny.
    Pudełeczkiem mnie zaskoczyłaś,jest cudne,proste a zarazem eleganckie,no i len plus bawełniana koronka,to jest zestaw który co jak co ale najbardziej lubimy :)

    Ciekawa jestem co powstanie ze ściereczek?

    Buziaki dla Miłoszka od Lenki i ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm ... tutaj jak zawsze cudowności !!! I ja nie mogę się doczekać co powstanie z tych ściereczek ...

    A ponieważ do tej pory nie miałam okazji Szczęśliwego Nowego Roku życzę, samych szczęśliwych dni i spełnienia marzeń ...

    I ja w tym roku bez postanowień ... a nie chociaż takie jedno małe jest : zapisać się na jogę, nie jako na modny obecnie styl życia ale po to by odzyskać równowagę i chęć do życia ...

    Ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  11. widac, że masz głowę pełną niezwykłych pomysłów. Z pewnością będę tu częściej zaglądać i podziwiać. Pozdrawiam w nowym roku
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym sie skusiła na ten woreczek. Haft jest przesliczny! Lniane pudełeczko cudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo,bardzo ładne pudełeczko.Najpiękniejsza w pudełeczku jest niewiadoma po co powstało...tyle możliwości...połaczenie lnu i koronki bawełnianej to jest ten ulubiony smaczek.MILI-jak się robi takie pudełka?powiedz proszę...
    A ściereczki....-mi się wysypują z nadmiaru z szafy a moja mama ciągle twierdzi,że mam za mało.Tylko kobiety rozumieją po co drugiej tyle ścierek.Bo często są po to,żeby były-przecież to takie proste.pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz , ja tez wchodze zawsze tylko po....a wychodze z tym po i jeszcze z innym po...:)
    Sliczny wyszedl pojemnik-zastosowanie z pewnoscia znajdzie
    Na ten Nowy zycze Dobra:):)
    vuzial

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja też kupuję lniane ścierki, dla samego "miecia" ich w szafie. Uwielbiam len.
    Jednak najbardziej kocham takie stare, drukowane, które dostałam kiedyś kiedyś od mojej mamy.

    Woreczek śliczny, hafcik cudny.
    Pudełko cudne, z pewnością szybko znajdzie zastosowanie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ściereczki...nuwielbiam je po prostyu mieć :) Po co tyle..nie wiem, ale muszę hihi
    Woreczek ma przepiękny haft to prawda ;) A pedełkiem mnie urzekłaś! rewelacyjny pomysł kochana!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna- oj ja tez mogłabym chyba pracowaćna nocne zmiany- mogłabym wtedy sobie jakieś dizrgałki wymyśleć. A skoro o tym to przypomniało mi się że moja kuzynka własnie na nocnej zmianie udizrgała mi na drutacz gruby szal na mój slub wciągu jednej nocki ;)

    Hafijo , Izo - nie mam zandrgo tutoriala - no nie pomyślałam nawet jakos o tym. Proponuje wziąć pudełko- jakies sztywne po butach, tkaninę i zszywacz biurowy. Tkaniną wyłożyłam z zewnątrz i wewnątrz, pozaginałam , ciach zszywaczem wszystko,zaś miejsce gdzie jest zszyte obszyłam tasiemką.
    Na koniec koronkę przyfastrygowałam i tak oto powstało pudełko.

    Iza, Alizee, Migdalowa, Violetka - len to jednak len, jest ponadczasowy i zawsze "modny".

    Olla - oj nie strasz z tymi wysokimi cenami- ale co fakt to fakt nie jest tani niestety.

    Gonia - no własnie Kobiety to uparte bestie ;)

    Kamilo- też pomyślałam o przechowywaniu bielizny. oczywiście że pozwalam na odgapienie pod warunkiem, że jak już zrobisz to sie pochwalisz :)

    Aagaa najgorsze to to, że dojrzeę i czasem nie umiem sobie wytłumaczyć mimo wysokiej ceny.

    13ko - no miałam wczesniej kłaść się spać. Tak było w święta ale teraz znów jakoś siedzę po nocach.

    Paulinko , Kasandro - ze ściereczek powstaną nowe wytworki , które niebawem bedize można nabyc w naszym sklepiku www.magicznedrobiazgi.decoart.pl

    Gagipa, Wichrowa witajcie w moich progach Domilkowych.

    Miło mi że pojemnik Wam się podoba - to efekt mojego światecznego wypoczynku. Nawet odpoczywając musiałam coś zrobić.

    Pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)