wtorek, 21 grudnia 2010

Mój czas na święta. WESOŁYCH ŚWIĄT

Mój czas na święta jest wtedy, kiedy już się nie spieszę, kiedy nie gonię szybko, kiedy robię sobie wielki kubek gorącej kawy z mlekiem, siadam i obmyślam co będę robić. Ten czas właśnie pojawił się u mnie dopiero w ubiegły weekend i trwa do dziś.
Ostatnio zniknęłam z blogowego świata, zniknęłam bo tak chciałam, bo czasami są ważniejsze sprawy w realu, bo życie jest ważniejsze, które tak naprawdę nie tu się toczy. A blog to  tylko jakaś malutka cząstka gdzie pokazuję co lubię, czym się inspiruję a nie prywatny pamiętnik- taki to sobie do szuflady zostawiam. Może kiedyś zacznę pisać :)

Nareszcie i u mnie czuć już święta, w domku pachnie świerkowym drzewkiem, w  powietrzu roznosi się zapach pomarańczy , goździków i innych cudownych zapachów. 
Czuję już święta !!!

































Pozdarawiam Was porannie






dodane o 22.00 

Kochani a ponieważ nie wiem czy zdąże wpaść z życzniami więc już  teraz  

WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZĘ

53 komentarze:

  1. Pięknie...rozmarzyłam się goszcząc u Ciebie...a krasnal w ramce po prostu genialny!! Wesołych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotka, to spodziewaj sie nas w tym piknie przystrojonym domku:P
    Wyjedziemy w czwartek, żeby dotrzeć:)

    Ślicznie, ślicznie:)

    Mam nadzieję, że paczucha dotrze dziś, bo u ubiegłym tyg.poszła.
    Buziaki na dobry dzień:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te czerwienie, choinka reniferki, krasnal, buty - cudności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie.A ta mini skrzyneczka z konikiem wymiata.Gdzies ty ja dorwala?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u ciebie Dorotko.
    cudne maleńkie łosie, choinka piękna i faktycznie już gotowe święta.
    Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne tildowe ozdoby.Słodziaki.
    Choinka bardzo ale to bardzo swiateczna z czerwienia i biela.
    Oczywiscie ze masz racje czasami sa wazniejsze sprawy w zyciu.I jestem za iz bloog to nie pamietnik.Madrze piszesz.
    Kapcioszki na swieczuszki to specjalnie na swieczuszki czy dzidziusiowe i taki ot twoj pomysł oryginalny.
    Naprawde pieknie wszystko bym wziela do siebie::))
    Pozdrawiam i zycze spokojnych przygotowan do swiąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. ..coraz bliżej Święta.... bardzo już nastrojowo u Ciebie. Świetne te świece w kapciuszkach. Dużo zdrowia!!
    Pozdrawiam przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. To żeś mnie z rana zmobilizowała do pracy :)
    Choinka i u mnie będzie w podobnym klimacie,fajnie to sobie wszystko wymyśliłaś,bardzo mi się podoba,aranżacja na stoliku też świetna!

    Piękna Skrzatka przysiadła na ramie,napatrzeć się na nią nie mogę.

    Buziaki rewanżowe od Lenki dla Miłka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cię serdecznie! gdybym miała wybrać tylko jedną z Twoich bajecznych - pełnych radości dekoracji- to pewnie nie potrafiłabym tego dokonać... Cudne są !
    Życzę Ci , całej Twojej Rodzinie - by właśnie takie były nadchodzące święta . Niechaj najbliższe dni miną Wam w zdrowiu , spokoju , szczęściu i radości. A rodzinna atmosfera wypełniona uśmiechami najbliższych - będzie najwspanialszym z prezentów.
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga,mam wtedy choć maleńką namiastkę ciepła twojego Domu:))
    pozdrawiam i życzę Tobie Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, swojskie i przytulne dekoracje, czerwień w połączeniu z bielą wygląda bajkowo. Fantastyczne paputki reniferki ze świecami i ten cynamon w woreczku. W tym roku zamarzyły mi się takie ozdoby w krateczkę, czerwone jabłuszka i cynamon... niestety zabrakło czasu na przygotowanie nowych ozdób więc pozostaje "stara baza" złoto i biel i anioły.
    Może w przyszłym roku...
    Życzę bajkowych Świąt, szczęśliwych i spokojnych.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapciuchy reniferki jako świeczniki są rewelacyjne:):):) Oj jak mi się marzy prawdziwa choinka...
    Pięknie u Ciebie!
    Spokojnych i szczęśliwych Świąt życzę Tobie i Twoim najbliższym!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak u Ciebie jest pięknie!!!
    czy ja tu mogę zostać...?
    u siebie jakoś nie umiem poczuć świąt jeszcze... ah!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Te czerwone akcenty sa niesamowite!!!Motyw krateczki baaaaardzo mi się podoba!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świątecznie u Ciebie! W każdym kąteczku domku piękne dekoracje, tworzą bajkowy klimat.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapatrzyłam się na Twój świąteczny domek - cudne zdjęcia i dekoracje, a świecznik z reniferkowych paputków po prostu mnie zachwycił :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zdjecia, tak atmosfere swiat juz czuc.
    Skrzatka swietnie przycupnela sobie na ramce.
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,
    Cieszę się, że u mnie zawitałaś:-)
    Twój dom w tych świątecznych klimatach prezentuje się świetnie. Przepiękne dekoracje, no i oczywiście żywa choinka jest najważniejsza.
    Ja dzisiaj biorę się za strojenie mojej, i od jutra zaczynam świąteczny czas!!!
    Życzę Wszystkiego co najlepsze czyli po mojemu: Zdrowia, Miłości i Radości.

    OdpowiedzUsuń
  19. co jedno zdjęcie to piękniejsze!!(tzn. dekoracje miałam na myśli, choć i same zdjęcia fantastyczne!!)

    Dorotko :)) Zdrowych, rodzinnych, pachnących piernikiem Świąt Bożego Narodzenia

    pozdrawiam serdecznie

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ładnie tam u Ciebie. Piękne ozdoby choinkowe. I cały dom fajnie udekorowany. Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie swiateczny nastroj od kilku lat ( z roznych przyczyn)niestety nie chce sie pojawic, robie wszystko jak zawsze; sprzatam mieszkanie, dekoruje, pieke, gotuje, ubieram choinke...i zazdroszcze tym, ktorzy moga cieszyc sie nastrojem tych dni. Byc moze i dla mnie kiedys cos sie odmienie na lepsze, nadziej trzeba miec przeciez do konca....

    A u Ciebie tak pieknie ze chcialoby sie tam byc, usiasc przy stole, posiedziec w milczeniu z filizanka herbaty spogladajac na choinke, poczuc ten nastroj i spokoj...
    Zycze Ci Wesolych Swiat i wszelkiej pomyslnosci w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że wróciłaś :)))) Faktycznie blog, to cząstka naszego życia, ale to dobra droga do pozniania świetnych ludzi....

    Święta masz bosssssskie, po prostu powaliły mnie na kolana Twoje fotki... i normalnie zazdroszczę, bo u mnie jeszcze daleko.
    No.... ale ja w rozjazdach jak zwykle tym razem muszę ochłonąć, oderwać się, wyciszyć i wierzę, że mi się to uda (zwłaszcza w tych śniegach)

    Kochana Cudownych, Radosnych, Spokojnych i Pięknych Świąt Ci życzę :))

    Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorotko, cieszę się, że znalazłaś w końcu chwilę, aby poczuć te święta...mam nadzieję, że już się uspokoiło wszystko:)

    Jak zwykle zachwycasz dekoracjami...choinka piękna..i w ogóle wszystko...

    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie u ciebie! Wszystko w mojej ulubionej kolorystyce! Po prostu BAJKA :)))


    I już dziś życzę tobie i twoim bliskim zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Doroto, Twoja choineczka i dekoracje sa cudne, takie bajkowe :)
    Życze Ci wspaniałych, radosnych i rodzinnych świąt Bozego Narodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale się pięknie u Ciebie zacczerwieniło,ja będę stroić chatkę w czwartek,mam nadzieję,że ze wszystkim zdążę,na razie z dziećmi sama siedzę,a z nimi nic nie zrobię :)
    Krateczka jest super,pięknie Ci wyszły te szyciowe dekoracje:)
    Wesołych Świąt Mili :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie!!!!
    Pieknych i spelnionych Swiat zycze,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. PIĘKNIE, po prostu wszystko pięknie....jestem pełna zachwytu nad pracą Twoich rąk.

    Z całego serca składamy Wam całą rodzinka najserdeczniejsze, najcieplejsze świąteczne życzenia. I wysyłamy z naszego lasu MOC uścisków zimowych:):):) BUZIAKI:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miluniu, jak tu ładnie, jak czerwono i radośnie.
    Życzę Ci dużo spokoju i radości w te najpiękniejsze dni w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Tak wesoło i świątecznie :D
    Przyjmij ode mnie życzenia spokojnych i rodzinnych świąt.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile pięknych zdjęć! Oczu oderwać nie mogłam :)
    A pomysł ze świecznikami-reniferkami bomba!
    Radosnych, rodzinnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie Twoje dekoracje wprost urocze...ujęły mnie te papucie reniferowe!Cuda!

    Tobie tez spokojnych świąt w gronie najbliższych pełnych ciepła i radości!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wesołych Świąt. Rodzinnej atmosfery i ciepłych rozmów przy Wigilijnym stole, wspaniałych prezentów,uśmiechu od ucha do ucha, szczęścia i pomyślności.

    Pozdrawiam piernikowo Patti.:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko wspaniale wygląda:) Dorotko życzę Ci pięknych świąt, radości z tego, że czynisz świat wokół lepszym, oparcia w bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  35. DOMILKO-życzę Ci na święta pogody ducha i serca,dobrej wiary i jeszcze lepszej nadziei.ODPOCZYWAJ,ŚWIĘTUJ, RADUJ SIĘ...Ściskam.iza

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiklinowo-koronkowo-cynamonowo...ech ...pięknie Mili.czerwień pięknie współgra...alez masz klimacik w domku kochana!!
    ...Niech całe świeta będą klimatyczne dla Ciebie i wszystkich Twoich bliskich !!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknych Świąt, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudownie przyozdobiłaś domek ,jestem oczarowana ...zaczarowana . Radosnych Świąt w przemiłej rodzinnej atmosferze życzę .
    Moc świątecznych uścisków ślę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach jak cudownie przysiąść na chwilkę u Ciebie. Pięknie wystroiłaś domek.
    Niech GLORIA zabrzmi głośno w tak miłym otoczeniu.
    WESOŁYCH ŚWIĄT DOROTKO.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  40. Spokojnych, radosnych, rodzinnych, radosnych Swiat Bozego Narodzenia:).
    Cudny swiateczny nastroj juz u Ciebie panuje:)...

    OdpowiedzUsuń
  41. Tobie i Twoim bliskim zyczę spokojnych i radosnych Swiąt!
    PS. Nie mogę się napatrzeć na śliczności, które przygotowałaś! I jaka piękna delikatna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pieknie!!!!
    Zyczę Ci Wesołych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudnie u Ciebie. Radosnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego naj, spełnienia marzeń i duuużo miłości w Nowym Roku. :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Radosnych i pogodnych świąt !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne dekoracje.
    Rodzinnych cudownych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie u Ciebie:-)
    Życzę wspaniałych świąt w ciepłej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję Wam serdecznie za życznia i ciepłe słowa.
    Moje dekoracje powstały na szybko, spontanicznie, ale dobrze przy nich się bawiłam.
    A papucie reniferkowe to osobiste butki mojego Miłka, które miał na swopich stópkach na swoje pierwsze Boże Narodzenie w 2008 roku.
    Zostawiłam na pamiątkę

    pozdrwiam sylwestrowo z pracy :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)