czwartek, 16 czerwca 2011

Mój weekend

Czwartkowe popołudnie ...
nieśmiało wkradały się promyki słońca  do mojego domku ...
zaś TU w ekspresowym tempie trwały ostatnie przymiarki kreacji  na piątkowe, wieczorno -  nocne szaleństwo.
I jak to Kobieta  ciągle nie mająca co założyć, mimo, że szafa się nie domyka z nadmiaru fatałaszków przerzucałam sukienkę za sukienką by znaleźć ta właściwą.
Nie gonię za modą, od wielu lat jestem wierną fanka klasycznego ubioru, mała czarna sprawdza się zawsze. Bawię się dodatkami bo te potrafią nadać charakteru każdej kreacji.
Jednak zawsze ma być  kobieco.
Tym razem postawiłam na grafity,czerń i czerwoności - biżuteria, paznokcie itp...

Jednak nie zapominam zabrać ze sobą również bardziej wygodnego i luźnego stroju, bo przecież okolice Giżycka to jeziora, piękne zachody słońca nad nimi i pełen relaks, a do tego miłe towarzystwo- więc czego można więcej chcieć ;)






Zapraszam Was na lampkę winka  i dobrą muzykę utrzymaną w nastrojowym klimacie. 
Napewno  znacie Caro Emerald. 
Kokieteryjna i zadziorna,
Muzyka retro - swingowa pachnąca trochę paryskim klimatem.
Muzyka utrzymana w lekko jazzowych rytmach, którymi wiele lat temu zaraziła mnie moja przyjaciółka  Gośka co to w wielkim świecie się obraca.  
Naprawdę polecam Wam


Słonecznego weekendu Wam życzę ;)
Mili



21 komentarzy:

  1. Oj założyłabym taką sukienkę i poszła naładować akumulatory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszko no ja mam wielki zamiar właśnie taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko,piękna kobieto,jutro zrobisz furorę!!!
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...ta mała nie czarna jest boska. szukam czegoś na wesele i wygląda na to, że postawię na klasykę. Dzięki za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja porwałabym ci buty...jutro idę na weselicho...a z butami u mnie krucho...piękne....miłej zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o! nie znałam tej śpiewającej pani - dzięki za inspirację :) a sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeogromnie lubię Emerald :)) Dla ciebie również udanego weekendu życzę :) Piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kobieca kreacja ;) Piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka zawsze się sprawdza i kolorki też moje . Ładuj akumulatory i baw się dobrze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka- mogę pożyczyć ;)

    z butami mam zawsze problem, bo nie umiem chodzić w szpilkach, mam jedną - odświętną parę i zakładam ją bardzo rzadko :)
    miłego balowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W klasyce najlepsze jest to, że sprawdza się w każdych okolicznościach i zawsze jest elegancka!
    A swing i jazz jest cudowny - ja zostałam zarażona przez mojego męża :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna , miłej zabawy , mnie też przydałoby się naładować akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka! Miłego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane - fryzurka gotowa, paznokcie krzyczą z czerwoności, ja w dobrym nastroju - no coż ...
    hmmmmm ......... zamierzam się dobrze bawić :)

    buziaki Wam ślę
    Dorka

    OdpowiedzUsuń
  15. No to miłej zabawy Dorotko :) bardzo udany zestaw kolorów!!!!!

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej sukience każda z nas poczułaby przedsmak dobrej zabawy (;
    Więc dobrej!
    Pat
    Muzyka rwie do tańca ((((:

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana,piękna kreacja! Buty baaardzo mi sie podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna i elegancka sukieneczka. A moze bys nam sie w niej pokazala??Zapewne wygladasz wystrzalowo!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka śliczna, na pewno wyglądasz w niej pięknie! Wypijam toast czerwonym winem - za Twój udany weekend!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. sUKIENKA JEST ŚLICZNA. ja tez taki lubie. Bardzo fajna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)