środa, 16 listopada 2011

Spamom i reklamom w komentarzach mówię NIE

Od bardzo dawna jestem zasypywana różnymi reklamami w komentarzach.
  A ponieważ niebiańsko cierpliwa ze mnie Istota, wszelkie te reklamy dodawane anonimowo  do tej pory usuwałam. 
Jednak nie mam już ochoty dłużej tego robić zablokowałam możliwość dodawania anonimowo komentarzy na blogu Domilkowy Domek. 
Aby napisać  komentarz wystarczy założyć sobie profil na google bądź  posiadać jakiś swój adres  OpenID,   którym można się podpisać.
Niebawem włączę również blokadę anonimowych komentarzy na pozostałych moich blogach.

Bardzo proszę moich Czytelników o nieodbieranie tego źle. Po prostu nie chcę tracić cennego czasu na usuwanie spamów i reklam .

Pozdrawiam ciepło - Dorota

ps. Ciociu Iwonko czas założyć profil  ;) Buziaki



8 komentarzy:

  1. A nie masz włączonego automatycznego wykrywania spamu? U mnie tak działa, że niektóre niespamowe komentarze wlatują do wora ze spamem.

    Buziaki Mili, wkrótce odpiszę, mam lekki kosmos :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Renatko nie miałam, nie miałam ostatnio czasu na cokolwiek by to ogarnąć jakoś, dużo miałam reklam we wcześniejszych postach tych z 2010 roku (tam głównie były wstawiane na bieżąco)i już mnie to irytowało zdrowo :)

    Oj kosmos powiadasz - to tak jak ja ostatnio ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. U MNIE SPAM TEZ LADUJE W WORKU.ALE ROZUMIEM...ZRESZTA ZAŁOŻENIE KONTA TO 4 MINUTKI:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z innej beczki - piękne zdjęcia ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I słusznie :) a zdjęcia faktycznie piękne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz racje,a zdjecia bardzo ladne,pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane zdjęcia bardzo letnie , uchwycone podczas porannego wschodu słoneczka nad mazurskim jeziorem. Była ciepła noc, wino śpiew i dobra zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie się z Tobą zgadzam i popieram:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)