wtorek, 16 września 2014

BATHROOM

Dzieje się i tyle,  a ja się cieszę - nie spodziewałam się, że  w takim tempie szybkim uda nam się zrealizować  to  - co zaczęliśmy dokładnie 13 kwietnia 2013 roku. Myślałam, że ten dom będę budować latami, a tymczasem w zaledwie 17  miesięcy od pierwszego wbicia łopaty w ziemię - dom stoi i  w środku jest już prawie gotowy do zamieszkania.




W chwili obecnej jest bardzo jasno i przestrzennie - biel zdecydowanie dominuje we wnętrzu.
Pewnie niebawem zaczną pojawiać się meble i inne sprzęty, jednak obiecałam sobie go nie zagracić.
A tymczasem  pokazuję Wam małą zjawkę pomieszczenia, które już  bardzo  lubię :) choćby dlatego, że jest o jakieś całe 8 metrów większe aniżeli te, które użytkuję przez 10 lat :)


 





Zaś na koniec zapraszam Was do MAGICZNYCH DROBIAZGÓW  gdzie wystawiłam przedmioty, których chcę się z domu pozbyć.
Zapraszam

26 komentarzy:

  1. Piękna, jasna, przestronna łazienka :-) Dużo wytrwałości przy wykańczaniu domu życzę :-)
    Zapraszam serdecznie do mnie http://www.blog.pollyanna.pl/ lub http://www.pollyanna.pl/
    Pozdrawiam
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzanie domu to będzie czysta przyjemność :)
      Dziękuję za zaprszenie, postaram się w wolnej chwili zajrzeć na Twoje strony :)

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Moja budowa zaczeła się 14 kwietnia, tyle że tego roku! :) Ale u nas raczej tak szybciutko nie pójdzie ;)
    Z łazienki dostrzegłam jeszcze coś, co bardzo mi się podoba - drzwi :) Takie bym chciala :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam nie myśl tak nawet, że nie pójdzie szybko. Ja naprawdę myślałam, że będę budowała przynajmniej kilka lat, atu masz. Ale to Tylko dzięki mojej sprytnej drugiej połówce :) :)
      Uda się, sama zobaczysz :)

      Moje drzwi to Porta drzwi

      Usuń
  3. Jasno i przestronnie, chyba wybrałyśmy te same kafelki na ściany:) A drzwi świetne! Poproszę o więcej zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zdjęć będzie :) będzie :) Terakota moja to tamoe bianco :) też taką wybrałaś?

      Usuń
  4. Mój dom dopiero w stanie surowym, na razie wykańcza się centralne ogrzewanie dlatego tak chętnie chłonę wszelkie inspiracje:) Ty już masz najprzyjemniejszą część przed sobą.. A płytki wybrałam identyczne tylko nad podłogą ciągle dumamy, są 3 pomysły i co chwilę inny wychodzi na prowadzenie:) pozdrawiam ciepło Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się pięknie :-)) czekam z niecierpliwością na prezentację całosci, zwłaszcza, że właśnie wzięliśmy się za wykańczanie drugiej łazienki ( po 3 latach od wprowadzenia do nowej części domu...).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Lubię biel w klasycznym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zazdroszczę własnego domu! Ja mieszkam w bloku a moja łazienka jest tak mała,że dwie osoby w środku to już tłum ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej obecnej łazience dwie osoby w środku to też tłum :)

      Usuń
  8. Pięknie Dorotko :) pokazuj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę doczekać się całości :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy lata temu przeżywałam to samo :), czyli cieszyłam się z szybkiego zakończenia budowy naszego domku.
    Lubię biel i do tej pory ten kolor gości w dużej ilości :). Łazienka zapowiada się pięknie :)
    Zapraszam do domku przy lesie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa lata temu wprowadziłam się do mojego obecnego domu. Jego remontowanie, urządzanie i "dopieszczanie" szczegółów to była ogromna frajda. Trochę mi tego brakuje, dlatego zawsze, kiedy ktoś na nowo wije swoje gniazdko, trochę mu zazdroszczę. Że może tak wszystko od nowa, od początku i z nowym pomysłem..
    Tak więc zazdroszczę Ci, ale i cieszę razem z Tobą ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż pachnie świeżością.
    buziaki jaga

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie pieknie 😊 ten surowy stolek bajeczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosto, klasycznie.. po prostu super... pozdrawiam! kasiaathome.blogspot.com

      Usuń
  14. Biel jest piękna!! Dorotuś cieszę się razem z Tobą....

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,świetny blog. Sama jestem na etapie budowy domu i szukam inspiracji.Można wiedzieć z jakiej firmy są te białe drzwi i podłoga drewniana?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jasne i przestronne pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, jasno i przestronnie! Jeszcze niedawno był tylko plan, a tu został już wprowadzony w czyn. Gratulacje!
    Jaki piękny stołeczek! Podoba mi się też pomysł na cokoliki z białych płytek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)