czwartek, 4 września 2014

S A L E w Magicznych Drobiazgach

Dziewczyny
ponieważ mam nadzieję niebawem przeprowadzać się do nowego domu w związku z tym mam zamiar pozbyć się co niektórych przedmiotów.
Niektóre znudziły mi się, co niektóre nie pasują do reszty, albo też mam ich zwyczajnie za dużo.
Obiecałam sobie mocno odgruzować dom z gratów, zabawek i garderoby.
Niebawem pojawi się też sporo serwetek, obrusików, śliczna firanka i zasłonki, które zaczęłam szyć -   a nie skończyłam.
Będzie biżuteria i śliczne pastelowe bransoletki w BARDZO korzystnych cenach.

Jeśli macie ochotę to zapraszam na moją wyprzedaż, którą możecie odnaleźć w MAGICZNYCH DROBIAZGACH

Jeśli macie na coś ochotę piszcie wyłącznie na maila domilkowydomek@gmail.com  

Zablokowałam możliwość dodawania komentarzy na blogu Magiczne drobiazgi pod postami dlatego, bo pocztę odbieram cały czas i na bieżąco mogę zrobić rezerwację, jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana jakimś przedmiotem.

Zaglądajcie -  codziennie będzie pojawiało się coś nowego.

magicznedrobiazgi.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)