środa, 9 marca 2016

PRZEDWIOSENNIE ...

Po tej zimie (jakakolwiek ona nie była) z wielką przyjemnością zapraszam do domu nadchodzącą wiosnę. Szykuję sporo zmian we wnętrzach zaledwie niedawno udomowionych, a wiadomo Kobieta zmienną jest :) i taką potrzebę ma - więc trzeba działać.
Ja lubię Z M I A N Y - dlatego chętnie zakasam rękawy i biorę się "do roboty" bo mam w głowie trochę pomysłów.




 Odkąd przeprowadziłam się do tego domu, właściwie tak naprawdę nie odsłoniłam jego "czterech kątów" tu na blogu - a przecież poniekąd taki był wiele lat temu zamysł tego bloga.
Pojawiały się jakieś małe fragmenty, ale nigdy w szerszej odsłonie. 
Poprzednie mieszkanie bardziej kreatywnie mnie chyba mobilizowało - a może też miałam więcej czasu - o toooo ... toooo - czasu na 100 %, a nawet 1000% było więcej.

Obiecałam sobie już dawno temu, że w tym roku bardziej "wnętrzarsko" podziałam na blogu  - no chyba  że wolicie by było inaczej?





A dla Was Kochani Czytelnicy życzę dobrego dnia i zapraszam do śledzenia mojego bloga, gdyż na pewno będzie sporo nowości.

  P O Z D R A W I A M

D O R O T A 

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy chcemy wnętrzarsko :) i chętnie zobaczymy Twoje nowe kąty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy chcemy wnętrzarsko :) i chętnie zobaczymy Twoje nowe kąty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dzięki za zauważenie problemu z komentarzami, widzisz zapomniałam że zmieniłam jakiś czas temu ustawienia.
      Cztery kąty będą na pewno :)

      Usuń
    2. :)
      aż mnie coś zdublowało ;)

      Usuń
  4. Dorotko! Już nie mogę się doczekać, pokazuj, co możesz bardzo jestem ciekawa:-)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko obiecuję, że będę pokazywała na bieżąco.
      buziaki

      Usuń
  5. A ja lubię takie takie urwane kadry, choć nie ukrywam z przyjemnością obejrzę więcej Twojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Renatko nie ukrywam,że też takie najbardziej lubię. Rzeczywiście tego mojego domu niewiele tu było, czas to zmienić, zwłaszcza że z wielką przyjemnością tejże wiosny mam chęć go bardziej udomowić :)

      Usuń
  6. Czekam! Niech będzie wnętrzarsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorota, zatem czekam na szersze kadry, które z przyjemnością zlustruję.
    A! I tak praca niech się sama pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracji wnętrzarskich nigdy za wiele :) Pozdrawiam i zapraszam na homebutikwordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)