piątek, 5 maja 2017

Nagła niedyspozycja


Miałam w planie na dzisiaj piękny post ze zdjęciami gwarantującymi dla oka niesamowite wrażenia, ale musicie mi wybaczyć. Od wczoraj niestety zdrowie mi mocno zaszwankowało i jedynie  o czym jestem w stanie myśleć, to to - żeby w końcu się wyspać i móc już w pełni sprawnie funkcjonować. Nie, nie  - to nie jest przeziębienie, ale żyć będę :)

W każdym razie gdy tylko poczuję się już na tyle sprawnie wracam do Was i z wielką przyjemnością podzielę się z Wami cudnymi dla oka zdjęciami.

 D O R O T A
       --------------------------------------------------------------------------------------
❤  ❤ 




 FOTO: aparat  OLYMPUS PEN E-PL8

              

2 komentarze:

  1. Dorotko życzę Ci szybkiego powrotu do zdrówka,pozdrawiam
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już o niebo lepiej, ale wciąż nie do końca fizycznie sprawna. Miałam taki weekend OFF - przydałoby się jeszcze kilka dni.
      buziaki Aniu

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)